درمان های چینی در مورد PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان های چینی در مورد PKD

درمان های چینی در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک PKD یک اختلال ژنتیکی است که باعث کیست های متعدد در کلیه توسعه است. برخی از داروهای چینی به کاهش سرعت رشد کیست های کلیوی و محافظت از بافت کلیه عملکرد باقی مانده استفاده شده است. اگر شما اتفاق می افتد به این وضعیت، شما می توانید این درمان های چینی برای مدیریت PKD خود را امتحان کنید.

-Oral چینی طب گیاهی

طب گیاهی چینی شده است برای چندین هزار سال پیش استفاده می شود. برخی از آنها در کاهش کیست های کلیوی، تغذیه کلیه موثر است و محافظت از بافت عملکردی کلیه باقی مانده است. در مقایسه با طب غربی، طب گیاهی چینی دارای اثرات جانبی کمتری دارند. که برای تعیین مواد مخدر برای شما مفید هستند، شما می توانید گزارش خود را به بیماری sjzhospitalrenal@hotmail.com آزمون و یا توضیحات جدید ترین ارسال. سپس، پزشکان می توانند داروهای اینجا مناسب برای شما تجویز نماید.

چای، من گیاهی

چای گیاهی یک نوع از طب چینی است، بنابراین نوشیدن چای گیاهی می تواند کنترل بیماری کلیه پلی کیستیک تا حدی کمک کند. به عنوان مثال، ابریشم ذرت و چای ریشه قاصدک است سبزی مفید می تواند کمک به کوچک شدن کیست های کلیه تا حدودی.

-Medicado حمام

این یک برنامه خارجی از طب چینی است. قرار دادن برخی از گیاهان دارویی در bathwater، به طوری که مواد تشکیل دهنده موثر از طب گیاهی ممکن است بدن وارد از طریق منافذ skin.In، تعریق همچنین می توانید بلافاصله به منظور زباله تر و سموم.

-therapy فشرده سازی جدید

این درمان استفاده می شود برای کاهش کیست های کلیوی به وسیله تخلیه مایع از کیسه کیست های کلیوی و جلوگیری از مکمل مایع کیست کلیه saco.Como PKD کوچکتر و کوچکتر می شوند، بیماران مجبور به نگرانی در مورد خود مشکل کلیوی دیگر.

در واقع، اگر راه حل های دقیق چینی باید PKD وضعیت بیماری بیمار در جزئیات تکیه می کنند. برای پیشنهادات فردی، شما می توانید یک دکتر آنلاین مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: